PKD با کراتینین 7.0: چه مدت می توانم بدون دیالیز زندگی می کنند
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

PKD با کراتینین 7.0: چه مدت می توانم بدون دیالیز زندگی می کنند

چگونه بیماران PKD طولانی با کراتینین 7.0 می تواند بدون دیالیز زندگی می کنند؟ و چه می تواند ما را با بیماران مبتلا به PKD با سوالات کراتینین 7.0ñestas انجام دهید چند بار توسط بسیاری از مردم پرسید. این مقاله یک مرور کلی از بیماران PKD با کراتینین 7.0 را.

PKD با کراتینین 7.0 متعلق به دوره بعد از بیماری. عملکرد کلیه از بیماران با کراتینین 7.0 PKD به طور جدی آسیب دیده، عدم اخراج سم در بدن است. اما بسیاری از بیماران PKD هنوز به شرایط دیالیز به دلیل برخی منفی در آن وجود دارد خودداری کنند. به عنوان مثال، برای اولین بار، هزینه بسیار بالا است. دوم، بیماران مبتلا به PKD با 7.0 می تواند تا حد زیادی رنج می برند زمانی که آنها در حال انجام دیالیز. سوم، آن را فقط یک جایگزین برای کلیه تا چند درجه است، اما نه به طور کامل.

بنابراین چه مدت بیماران با کراتینین 7.0 PKD می تواند بدون دیالیز زندگی می کنند؟ آن را در شرایط خاص فیزیکی در بیماران، مانند عملکرد کلیه که اگر باقی مانده است وجود دارد بستگی دارد و این که آیا بیمار ادرار داشته باشد؟ اگر شما، حجم ادرار چقدر هیچ بیماران؟ علاوه بر این، یک سبک زندگی سالم و رژیم غذایی نیز به زندگی شما مهم هستند.

چه می توانیم انجام دهیم برای درمان این بیماری اگر بیماران مبتلا به PKD با 7.0 خواهد دیالیز نمی کنند؟ کلید درمان است به تغییر وضعیت بیمار کلیوی هیپوکسیک ایسکمیک و بهبود عملکرد سم زدایی کلیه جبرانی، بنابراین ما می توانیم کنترل سطح سم و عوارض. علائم کنترل و حفظ یک رژیم غذایی سالم به تنهایی کافی نیست.

اگر شما نمی خواهید به انجام دیالیز، همچنین شرایط آن باعث می شود شما دارو درمان دیالیز ممکن است سعی چینی مورد استفاده در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری به تعویق بیندازند. هدف این درمانها را کاهش می دهد کیست و بهبود کارکرد کلیه. اگر شما هر گونه سوال، در صورت تمایل یک پیام یا ایمیل زیر enfermedad-renal@hotmail.com به ما ترک، ما خوشحال به کمک هستند.





:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک، کراتینین 7 , 0، بدون دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: